Виховний план у 10 класі


План
виховної роботи
класного керівника 10-го класу
Пархомівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Куця Анатолія Григоровича

на 2016/2017 навчальний рік 
І семестр – 01. 09. 2016– 24. 12. 2016
ІІ семестр – 11.01.2017- 26.05.2017

Канікули:

Осінні: з 17 жовтня по 23 жовтня  2016 р.
Зимові:  з 28 грудня 2016 р. по 10 січня 2017 р. 
Весняні:з 03 квітня по 09 квітня 2017 р.  

Навчальний рік закінчується 27.05 2017 р.     

Банк даних учнів класу

з/п

П.І.Б. учнів
 Дата  народження
 
  Домашня адреса
1.     
Авраменко  Тетяна
Олександрівна
14.05.2001  
вул.Євгена Лисенка,  5 кв. 9
2.     
 Ніколаєв Андрій
Григорович
 30.04.2000   
 вул. Іванівка,  80
3.     
Пелих Юлія Ігорівна
08.12.2000
вул. Паркова 7 кв. 6
4.     
Реп’ях Ольга
Сергіївна
19.07.2000  
вул. Євгена Лисенка, 11 кв. 3
5.     
Рябуха Анна
Олегівна
18.12.2000  
вул. Б.Хмельницького, 6
6.     
Середа Артем
Євгенович
14.09.2001  
вул. 5-ої Гвардійської дивізії, 24
7.     
Скляр Крістіна
Сергіївна
07.06.2001  
вул. Казиміра Малевича, 18
8.     
Таран Катерина
Сергіївна
16.10.2000  
вул. Івана Кошкарьова, 24 
Паспорт здоров’я учнів

з/п
Прізвище та ім’я 
учня
    Група  здоров’я
Примітки
1.     
Авраменко Тетяна


2.     
Ніколаєв Андрій


3.     
Пелих Юлія


4.     
Реп’ях Ольга



5.     
Рябуха Анна



6.     
Середа Артем



7.     
Скляр Крістіна



8.     
Таран Катерина



            
Єдині вимоги до учнів

1.    Приходити до школи за 15 хв. до початку занять.
2.    Не запізнюватися на уроки.
3.    Приносити з собою зошити, щоденники, підручники і необхідне шкільне приладдя.
4.    На уроці не розмовляти, не перебивати вчителя, не сперечатися з ним.
5.    Бути уважним, чемним, бездоганно виконувати всі вимоги вчителя.
6.    Без дозволу вчителя нічого не брати в кабінеті, не псувати.
7.    Не користуватися мобільним телефоном на уроці.
8.    Не смітити в класі і в школі. Снідати в їдальні.
9.    Під час відповіді брати з собою щоденник без нагадування вчителя.
10.                      З повагою ставитися до вчителів, усіх працівників школи, товаришів по класу.
11.                      Додержуватися охайності в одязі, не носити прикрас, не фарбуватися, бути скромним.
12.                      Під час перерви не бігати по коридорах.
13.                      Не проходити повз порушення дисципліни.
14.                      Не бути байдужим до рідної школи. Пам’ятати, що клас – наш другий дім.


Учнівське самоврядування


з/п
Доручення
Прізвище, імя
учня
1.      
Мер класу
Авраменко Тетяна
2.      
Навчальний сектор          
Репях Ольга
3.      
Члени  ради Атлантиди
Скляр Крістіна
4.      
Культмасовий сектор
Рябуха Анна
5.      
Редколегія
Таран Катерина
6.      
 Фізорг класу
Середа Артем
7.      
Трудовий сектор
Ніколаєв Андрій
8.      
За чергування
Пелих Юлія



                  Проблема виховної роботи в районі

Формування громадянської компетентності учнів засобами функціонування органів учнівського самоврядування та впровадження методу соціальних проектів.

Проблема виховної роботи в школі

Формування здорової компетентної, творчої особистості, яка має постійну потребу до самовдосконалення та самореалізації, вміє вільно спілкуватись, адаптуватись у сучасному суспільстві.

Проблема виховної роботи в класному колективі

Виховання любові до країни, села, своєї школи, поваги до оточуючих, до традицій держави і культурних та історичних цінностей, толерантного ставлення до товаришів, до їх світоглядів і віри, виховувати дійсних патріотів.

І. Цілі і завдання виховної роботи.
1. Завершити роботу по створенню згуртованого працездатного колективу.
2.  Сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе.
3. Сприяти визначенню сенсу життя, розвитку внутрішньої свободи, почуття власної гідності, самоповаги.
4. Забезпечити виховання позитивних рис характеру: доброти, скромності, правдивості, поваги до старших, дбайливості, старанності, рішучості, сміливості.
5. Виховувати правову культуру; повагу до законів, непримиренність до протиправної поведінки.
6. Виховувати позитивне ставлення до праці.
7. Формувати вміння розумно планувати свій час.
8. Сприяти вихованню здорового способу життя, запобіганню шкідливих звичок.
9. Залучати до духовної культури скарбів української та світової культури.
10. Виховувати демократичну культуру поведінки, толерантність.
11. Допомагати учням виявити свої схильності до певного виду діяльності, розвивати ціннісні орієнтири відповідно до загальнолюдських цінностей і потреб.

ІІ. Аналіз виховної роботи за 2015/2016 навчальний рік


Протягом 2015/2016 навчального року було продовжено роботу зі згуртування класного колективу, вихованню цілісної особистості з активною громадською позицією, яка вміє спілкуватися, адаптуватися в сучасному суспільстві.
Навчаючись у 9-му класі учні адаптувалися поступово до вимог, які стали серйозніші як у навчанні, так і у поведінці.
За наслідками навчальної діяльності у класі  відмінників немає. Авраменко Т., Рябуха А., Скляр К., Репях О. навчаються на достатньому  рівні. Решта класу на середньому рівні, лише Пелих Ю. має оцінку з математики на низькому рівні, та Олійник В. має одиницю з української мови.
Учні систематично відвідували школу, без поважних причин не пропускали занять у школі.
Протягом року клас працював над вихованням любові до країни, села, школи, до вчителів. Учні з повагою ставляться до вчителів і працівників школи.
Виховна робота була спланована відповідно до методичних рекомендацій ХАНО «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів у загальноосвітніх навчальних закладах».
Всі виховні години були спрямовані на те, щоб учні були щасливими, сильними, наполегливими, добрими, співчутливими, толерантними.
У класі створено всі умови для формування ініціативності, самостійності, відповідальності, соціального становлення.
Учні зацікавлені шкільними справами, виконанням шкільних доручень, беруть участь у шкільних заходах, відвідують гуртки та спортивні секції.
Діти доброзичливо ставляться один до одного, до справ класу.
У класі проведено всі заплановані виховні заходи та батьківські збори.
Особливо велика робота була проведена батьківським комітетом класу з ремонту класної кімнати.


ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу

У 10 класі 7 учнів: 2 хлопці і 5 дівчат.
Хлопці                                          Дівчата
2000 р. н. – 1                                2000 р. н. – 3
2001 р. н. – 1                                2001 р. н. – 2
                                                          
Весь клас вивчає одну іноземну мову – англійську.
Учні врівноважені, психічно здорові, доброзичливі до вчителів; проблем з поганою поведінкою учнів на уроках немає.
З 7 учнів класу лише 2 учнів є фізично здоровими. Решта учнів мають різні захворювання. Клас потребує посиленого нагляду медсестри школи та лікаря педіатра. У класі є кілька лідерів. Лідером у навчанні є Авраменко Тетяна. Активну життєву позицію займає Реп’ях Ольга. Вона активно виявляє ініціативу, приймає участь майже в усіх шкільних і класних заходах.
В учнів класу добре сформовані навички виконання громадських доручень. Слід відзначити, що види роботи в класі пропонують самі учні, розподіляють доручення, пропонують виховні заходи. Класний керівник виконує лише дорадчі функції.
У класі проводилася велика робота зі згуртування колективу. Це і масові заходи: трудові десанти, дні здоров’я, екскурсії до музею, свята, тематичні виховні години, бесіди з учнями, підготовка та участь у загальношкільних заходах.
В учнів розвинене високе почуття честі класу і школи. Учні класу мають хороші розумові здібності і відзначаються такими рисами характеру як людяність, доброта, працелюбність.
У 2016/2017 навчальному році продовжуватимемо активну  роботу по згуртуванню учнівського колективу, вихованню цілісної особистості, застосуванню набутих знань і навичок у колективній роботі на загальну користь під девізом «Один за всіх і всі за одного».

 ІV. Розвиток особистості.
                            . І.. Вивчення учнів

з/п
Робота,
що буде проводитися
Дата
Примітки
1.      
З метою вивчення умов проживання учнів та бесід  з батьками відвідати:
·        Авраменко Т.
·        Ніколаєва А.
·        Репях О.
·        Рябуха А.
·        Середа А.
·        Скляр К.
·        Таран К.




Грудень
Жовтень
Вересень
Лютий
Квітень
Травень
Листопад
         
        



2.      
Для складання характеристики закінчити роботу по вивченню індивідуальних особливостей темпераменту і характеру Ніколаєва А. Скляр К.З’ясувати спрямованість їх особистості, сформованості звичок, особливостей морально-вольової регуляції
Протягом року

3.      
Бесіда з батьками про психічну врівноваженість дітей і відношення їх до оточуючих 
·        Репях О.



Жовтень


4.      
Проводити бесіди з учнями:
·        - Чистота – запорука здоров’я (Репях О..)
·        - Ти і твої здібності ( Середа А.)
·        Загартовуй своє здоров’я (з хлопцями класу) 


Жовтень

Грудень

Протягом року


5.      
Провести анкетування:
·        В чому сенс життя
·         Я і мої однолітки
·         Мій ідеал людини
·        Моя майбутня професія

Лютий
Листопад
Березень
Квітень


6.      
 Провести анкетування учнів:
·        Чи хороший я син, дочка?
·        Кого можна назвати культурною людиною?
·         Моя улюблена книжка
·        . Моє улюблене свято.

Протягом року

ІІ. Індивідуальна робота.

з/п
Робота, що буде проводитися
Дата
Примітки
1.      
Розсадити учнів у класі, закріпити за кожним його робоче місце.
01.09

2.      
Вивчати індивідуальні особливості, інтереси та нахили учнів для складання характеристики та порад для кращого навчання.
Постійно

3.      
Контролювати підготовку учнів до уроку, відвідування ними занять.
Постійно


4.      
Залучати учнів до роботи в гуртках та участі в різних районних, обласних, всеукраїнських конкурсах.

Вересень
Січень


5.      
Проводити роботу з активом класу по виконанню громадських доручень.

Постійно


6.      
Індивідуальна робота з дівчатами.
Бесіда «Що є дружба?».

Вересень


7.      
Бесіда з хлопцями. «З ким я можу піти в розвідку?».

Жовтень


8.      
Провести бесіду з учнями, які палять:
·        .Ніколаєв А.
·        Середа А.


Вересень
Жовтень




ІІІ. Робота з батьками.

з/п
Робота, що буде проводитися
Дата
Примітки
1.      
Зустріч з батьками класу на святі Першого дзвоника. Бесіда про особливості навчання у 2016-2017 навчальному році.
01.09

2.      
Зустріч з мамою Олі Реп’ях. Поговорити про моральну обстановку в сімї 

Вересень

3.      
Підтримувати постійний зв'язок з батьками учнів класу через щоденники.

щонеділі


4.      
Надавати допомогу батькам у сімейному вихованні шляхом консультацій під час візитів додому
Протягом року

5.      
Залучити батьків класу до ремонту, до відзначення свят «Дня здоров’я», турпоходів, екскурсійних поїздок.

Протягом року

6.      
Запрошувати до школи батьків для розмови про навчання і поведінку учнів на уроках.

За потребою

7.      
Проводити тематичні батьківські збори:
·        Заохочення та покарання. «За» і «проти».
·        Профілактика шкідливих звичок (тютюнопаління, вживання алкоголю) у дітей.
·        Наркотики – життя чи смерть
·        Ще раз про культуру поведінки, вихованість, ввічливість. 
·        Родина: Ми і наші діти. 
·        Темперамент дитини. 


Вересень
Жовтень


Листопад
Грудень

Лютий
Травень

































Немає коментарів:

Дописати коментар