Календарно-тематичне
планування з англійської мови для 3 класу за підручником
А.Несвіт “English”
№
|
Тема уроку
|
Мов-лен-нєві
Фун-кції
|
Засоби виражен-ня
|
Лекси-ка
|
Ауді-юван-ня
|
Мов-лен-ня
|
Пись-мо
|
Чи-тан-ня
|
Домашнє
завдання
|
|
Тема 1: Природа. Пори року(8 г.)
|
||||||||||
1
|
Повторення. Знову до школи.
|
Вміти: приві-татися; проща-тися; пред-стави-ти себе /друга
/ батьків нази-вати когось /
щось; запиту-вати / пові-домля-ти про вік; запиту-вати / пові-домля-ти про місце- проживання.
Вміти: опису-вати
погоду;розпо-відати про пори року; запиту-вати про погоду давати харак-терис-тику
порам року / погод-ним яви-щам
|
Hello! Hi!
Nice to meet
you.
Good morning.
Nice to see you
What form are
you in? What do you do…?
|
name,
Ann, Dan, Alex,
Jane, Tom, Kim, Miss Alison
|
Ex. 3 p. 9
|
Ex. 3, 4 p. 7
At the
English lesson
|
|
p.6
ex. 1, 2
Ex. 4 p.9
|
Ex. 2, 5 p. 6-7
Ex. 5 p. 9
|
|
2
|
Природа. Пори року.
|
What’s the
weather like today?
It’s …
What season
is it now?
It’s …
|
Warm, sunny,
rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer,
autumn.
|
Ex. 1 p. 10
|
Ex. 3, 4 pp.11
|
|
Ex. 2 p. 10
|
Ex. 1 p. 10 (learn)
Ex.5 p.11
|
||
3
|
Пори року. Погода.
|
Do you like…?
My favourite
season is ..
|
Seasons,
months, favourite,
|
Ex. 1 p. 12
|
Ex. 2, 4 p.
12-13
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 3 p. 12
|
Ex. 1 p. 12 (test)
Ex. 5 p. 13
|
||
4
|
Моя улюблена пора року.
|
What can you
do in …?
My favourite
season is ..
|
Seasons
|
Ex. 1, 4 p.
14
|
Ex. 2-4 pp.
14-15
|
Vocabu-lary dictation
|
|
Ex. 1 p. 14 (learn)
Ex. 5 p. 15
|
||
5
|
Погода.
|
What is the
weather like today
|
Warm, sunny,
rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty
|
Ex. 1, 2 p.
16
|
Ex. 1(b), 3,
4 pp. 16-17
|
|
Ex. 2-3 pp.
16-17
|
Ex. 1 p. 16 (test)
Ex. 3 p. 17 (learn)
Ex. 5 p. 17
|
||
6
|
Погода в Україні та в світі.
|
|
|
Ex. 1 p. 18
|
Ex. 1-3 pp.
18-19
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 4 p. 19
|
Ex. 4-5 p. 19
Text 3 p. 140
|
||
7
|
Узагальнен-ня вивчено-го матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Ex. 1, 3 pp.
20-21
Ex. 1 p. 22
|
Ex. 2, 4 pp.
20-21
|
|
Ex. 3, 2 pp.
21-22
|
Ex. 5, 2 pp. 21-22
|
||
8
|
Підсумко-вий урок з теми «При-рода. Пори
року» (тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Тестові завдання
|
Ex. 5 p. 23
|
|||||
Тема 2:
Школа. Шкільне життя (9 г.)
|
||||||||||
9
|
Школа. Робочий тиждень учня.
|
Вміти: давати елементарну харак-терис-тику шкіль-ним приладдям; розпо-відати
та запиту-вати про речі в класі / діяль-ність під час уроків / після уроків; опису-вати
класну кімна-ту.
|
What do /
does you / he / she do on …?
|
Days of the
week? Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump,
run
|
Ex. 1 p. 24
|
Ex. 2-3 pp.
24-25
|
Ex. 4 p. 25
|
Ex. 1 p. 24
|
Ex. 5 p. 25,
days of the
week (test)
|
|
10
|
Шкільні предмети.
|
What do /
does you / he / she do on …?
Is it a …?
|
A pen, a bag,
a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a
textbook, a diary
|
Ex. 1 p. 26
|
Ex. 3, 4 (b)
pp. 26-27
|
Vocabulary
dictation
|
Ex. 2 p. 26
|
Ex. 1 p. 26
(test)
Ex. 2 p. 26
Ex. 5 p. 27
|
||
11
|
Мій улюблений шкільний предмет
|
What is your
favourite subject?
|
A timetable,
|
Ex. 1, 2 p 28
|
Ex. 3-4 p. 29
|
Vocabulary
dictation
|
Ex. 2 p. 28
|
Ex. 1 p. 28
(test)
Ex. 2, 5 pp.
28-29
Text 1p. 138
|
||
12
|
На уроці. Мій улюблений шкільний предмет.
|
Can you give
me a …?
Here you are/
Yes, sure
|
To learn, to
answer, to count, to play games, to do sums
|
Ex. 1, 4 pp.
30-31
|
Ex. 2-4 pp.
30-31
|
Vocabulary
dictation
|
Ex. 4 p. 31
|
Ex. 1 p. 30
(test)
Ex. 4 (b), 5
p. 31
|
||
13
|
Речі в класі.
|
This is a …
That is a …
These are …
Those are …
|
Thing in the
classroom
|
Ex. 1, 4 pp.
32-33
|
Ex. 3, 4 (b)
pp. 32-33
|
Vocabulary
dictation
Ex. 2 p. 32
|
Ex. 4 p. 33
|
Ex. 5 p. 33
|
||
14
|
Мій клас. Вивчення тематичного тексту.
|
|
A wall,
a blackboard, a window, a table, a
desk, a floor, light
|
Ex. 1 p. 34
|
Ex. 2-4 pp. 34-35
|
|
Ex. 1 p. 34
|
Ex. 1 p. 34 (test)
Ex. 5 p. 35
|
||
15
|
Вільний час після уроків.
|
|
To do sports, to do one’s homework, to play
games, to ride a bike, to skip, to watch TV, to go to the cinema / theatre,
to be outdoors / indoors
|
Ex. 1 p. 36
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 2 p. 37
|
Ex. 1 p. 36 (test)
Ex. 2 p. 37
Ex.5 p. 37
|
||
16
|
Узагальнен-ня вивчено-го матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Ex. 3 p. 38
|
Ex. 5 p. 39
|
Vocabu-lary dictation
Ex. 2, 3 p. 38
|
Ex. 4 p. 39
|
Ex.5 p. 39
Text 2 p. 139
|
||
17
|
Підсумко-вий урок з теми «Шко-ла. Шкільне
життя» (тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Тестові завдання
|
Ex. 4 p. 39
|
|||||
Тема
3: Я, моя сім’я та друзі (8 г.)
|
||||||||||
18
|
Моя сім’я.
|
Вміти: приві-татися;
проща-тися; предс-тавити
себе / друга / подру-гу / батьків нази-вати когось / щось; запи-тувати /пові-домля-ти
про вік; запи-тувати /пові-домля-ти про місце прожи-вання
|
This is my …
That is my …
These are my…
Those
are my…
|
Grandpa-rents,
a grandma,
a grandpa,
a grandson,
a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin
|
Ex. 1, 3 p. 40-41
|
Ex. 2 p. 41
|
Ex. 4 p. 41
|
Ex. 1 p. 40
|
Ex. 5 p. 41, test (family)
|
|
19
|
Сім’я мого друга / подруги.
|
What’s your name?
What’s your mother’s / father’s
name?
Where does he / she work?
|
Hospital, farm, school, bank,
mine, factory, plant
|
|
Ex. 2-4 pp. 42-43
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 1 p. 42
|
Ex. 1 p. 42
Ex. 5 p. 43
|
||
20
|
Моє родинне дерево.
|
|
Nephew, niece
|
Ex. 3 p. 45
|
Ex. 1, 2, 4 pp. 44-45
|
|
|
Ex. 5 p. 45
|
||
21
|
Вік. Навчан-ня діалогіч-ного мов-лення.
|
How old are you / is he / she?
|
Numerals
|
Ex. 1-2 p. 46
|
Ex. 2-4 pp. 46-47
|
|
Ex. 5 p. 47
|
Ex. 5 p. 47
Test (numerals)
|
||
22
|
Професії членів моєї родини.
|
What does the (profession) usually
do?
What’s your / his / her job?
|
Professions: a teacher, a doctor,
a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a
policeman, to tech, to cook, to grow vegetables
|
Ex. 1, 3 p. 48
|
Ex. 1-4 pp. 48-49
|
|
|
Test (professions),
Ex. 5 p. 49
|
||
23
|
Навчання аудіювання.
|
|
To get up, to make food, to feed,
to talk, to clean, to go home. Time
|
Ex. 1, 4 p. 50-51
|
Ex. 2-4 pp. 50-51
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 1 p. 50
|
Ex. 5 p. 51
|
||
24
|
Світ профе-сій. Узагаль-нення
вив-ченого матеріалу.
|
|
|
Ex. 1p. 52
|
Ex. 3 p. 53
|
Ex. 1, 2 p. 54
|
Ex. 2, 3p. 52, 54
|
Ex. 5 p.
53
|
||
25
|
Підсумко-вий урок з теми «Я, моя сім’я та друзі» (тестування)
|
|
|
Тестові завдання
|
Ex. 5 p. 55
|
|||||
Тема 4:
Людина. Зовнішність (
|
||||||||||
26
|
Зовнішність людини.
|
Вміти: опису-вати тварин / людей; давати
елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність
|
This is my …
That is my …
These are my…
Those are my…
|
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an
ear, a cheek, a chin, face.
|
Ex. 1 p. 56
|
Ex. 2, 4, 5
pp. 56-57
|
|
Ex. 2, 3 pp.
56-57
|
Ex. 1 p. 56
(test)
Ex. 5 p. 57
Text 4 p. 141
|
|
27
|
Опис зовнішності. Розвиток навичок
монологічного мовлення.
Контроль аудіювання
|
He / She has
got …
|
Long fair hair, short dark hair, short red hair,
tall, thin, slim, short, plump, straight,
wavy
|
Ex. 1 p. 58
Listening
test
|
Ex. 2, 4 pp.
58-59
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 3 p. 59
|
Ex. 1 p. 58
(oral test)
Ex. 3 p. 59
Ex. 5 p. 59 (КМ)
|
||
28
|
Опис зовнішності казкового героя.
Контроль мовлення
|
I have got …
He / She has
got …
|
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a
tooth, teeth.
|
Ex. 1, 4 p.
60-61
|
Ex. 2-3 pp.
60-61
Oral test
Speaking test
(topics)
|
|
|
Ex. 1 p. 60
(test)
Ex. 5 p. 61
|
||
29
|
Вивчення тематичного тексту.
Контроль читання
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
|
Ex. 2-4 p. 63
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 1 p. 62
|
My classmate
(КП)
Ex. 1, 5 pp.
62-63
|
||
30
|
Зовнішність моїх батьків.
Контроль письма
|
|
Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall,
strong, oval, round
|
Ex, 1 p. 64
|
Ex. 3-4 p. 65
|
Writing test
|
Ex. 2 p. 64
|
Ex. 1 p. 64
(test)
Ex. 5 p. 65
|
||
31
|
Узагальнен-ня вивчено-го матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 66-67
|
Ex. 2, 5 pp.
66-67
|
|||||
32
|
Підсумковий урок з те-ми «Люди-на. Зовніш-ність» (тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Тестові завдання
|
pp. 68-69
|
|||||
Тема
5: Свята та традиції ( г.)
|
||||||||||
33
|
Свята. Моє улюблене свято.
|
Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.
|
My favourite
holiday
|
Birthday, New
Year, Christmas, Easter
|
Ex. 1, 2 p.
70
|
Ex. 3, 4 pp.
70-71
|
|
Ex. 2 p. 70
|
Ex. 1 p. 70
(test)
Ex. 2 p. 70
Ex. 5 p. 71
|
|
34
|
Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної
структури have to / has to.
|
|
To write the
invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the
presents, to give/get presents
|
Ex. 1 p. 72
|
Ex. 2-4 pp.
72-73
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 2 p. 72
|
Ex. 2 p. 72
Ex. 5 p. 73
|
||
35
|
Запрошення на святку-вання дня
народження.
|
|
Welcome, to
dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish
|
Ex. 1 p. 74
|
Ex. 2-4 pp.
74-75
|
|
Ex. 2 p. 74
|
Ex. 5 p. 75
|
||
36
|
Мій день народження. Вечірка.
|
Who has got a
party today?
|
To blow candles,
to sing a song
|
Ex. 1 p. 76
|
Ex. 2(a), 3,
4 pp. 76-77
|
|
Ex. 2 (b) p.
77
|
Ex. 2 p. 76
Ex. 5 p. 77
|
||
37
|
Свята. Подарунки на свята.
|
|
A doll house,
a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass
|
Ex. 1-2 p. 78
|
Ex. 2 p. 78
|
|
Ex. 3-4 p. 79
|
Ex. 5 p. 79
Text 5 p. 143
|
||
38
|
Новий рік та Різдво в Україні.
|
How do they
decorate …?
|
To celebrate,
to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards
|
Ex. 1 p. 80
|
Ex. 3, 4 p.
81
|
|
Ex. 2 p. 80
|
Ex. 5 p. 81
|
||
39
|
Різдво у великій Британії та США.
|
|
Great
Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to
write, to send
|
Ex. 1 p. 82
|
Ex. 3, 4 p.
82-83
|
Ex. 2 p. 82
|
Ex. 1 p. 82
|
Ex. 1 p. 82
Ex. 5 p. 83
|
||
40
|
Свята. Великдень.
|
|
A paska, an
Easter egg, an Easter basket, an Easter present
|
Ex. 1 p. 84
|
Ex. 3-4 p. 85
|
|
Ex. 2 p. 84
|
Ex. 1 p. 84
(test)
Ex. 5 p. 85
Text 3 p. 144
|
||
41
|
Узагальнен-ня вивчено-го
матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
Always, often, some-times
|
Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 86-87
|
Ex. 3 p. 87
|
|||||
42
|
Підсумко-вий урок з теми «Свята та традиції» (тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за
темою
|
Тестові завдання
|
Ex. 5 p. 87
|
|||||
Тема 6:
Житло (
|
||||||||||
43
|
Речі вдома.
|
Вміти: опису-вати
квар-тиру/
буди-нок, речі в квар-тирі/ будин-ку; запиту-вати
про
місце-знахо-дження кімнат, речей
відпо-відати на запи-тання;
пові-дом-ляти про смаки,
уподо-бання;
вира-жати своє
став-лення
висло-влюва-ти
схвальну/ несхвальну
оцінку пред-метам
|
Is there a …
in …?
Are there …
in …?
Where is /
are ?
|
A computer, a
bed, a wardrobe, a sofa, an armchair, a TV set, a bookcase, a clock, a
curtain, a chair, a living room, a bedroom, the children’s room, under, next
to, at, on, behind, above
|
Ex. 1 p. 88
|
Ex. 2 -4 pp.
88-89
|
|
Ex. 3 p. 89
|
Ex. 1 p. 88
(test)
Ex. 5 p. 89
|
|
44
|
Моя квартира.
|
There is …
There are …
|
A bath, a
mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs, a
kitchen, a bathroom, a hall
|
Ex. 1 p. 90
|
Ex. 2, 4-5
pp.
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 3 p. 90
|
Ex. 1 p. 90
(test)
Ex. 5 (b) p.
91
|
||
45
|
Розташування кімнат у квартирі / будинку.
|
This is the plan
of…
|
Downstairs,
upstairs, under, next to, a toilet, a
kitchen, a dining room, a bathroom, a bedroom, a hall, a living room
|
Ex. 3 p. 93
|
Ex. 2 p. 92
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 1 p. 92
Ex. 4 p. 93
|
Ex. 1, 3 pp.
92-93
Ex. 5 p. 93
(draw and present)
|
||
46
|
Моя кімната.
|
Have you got?
Where is /
are?
|
A drawer, a
wardrobe, a bookcase, curtains, an armchair
|
Ex. 1 p. 94
|
Ex. 2 p. 95
|
|
Ex. 2, 4 pp.
94-95
|
Ex. 1 p. 94
(test)
Ex. 2 p. 94
Ex. 5 p. 95
|
||
47
|
Розвиток навичок монологічного мовлення в
темі “My
Room”.
|
What can you
see in …?
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
|
Ex. 1, 3, 4
pp. 96-97
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 2 p. 96
|
Ex. 2 p. 96
Ex. 5 p. 97
|
||
48
|
Домашні справи.
|
|
To feed the
cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the
dog, to lay the table
|
Ex. 1 p. 98
|
Ex. 2-3 pp.
98-99
|
|
Ex. 4 p. 99
|
Ex. 1 p. 98
(test)
Ex. 5 p. 99
|
||
49
|
Узагальнен-ня вивчено-го матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
His, her, he, she, its, they
|
|
Ex. 2, 4 p.
101
|
Vocabu-lary dictation
Ex. 3 p. 101
|
Ex. 1 p. 100
|
Ex. 1 p. 100
|
||
50
|
Підсумко-вий урок з теми «Жит-ло»
(тесту-вання)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання
|
Ex. 5 p. 101
|
|||||
Тема 7:
Робочий день (
|
||||||||||
51
|
Розклад дня. Мій ранок.
|
Вміти: розпо-відати про робо-чий день свій/ дру-га/чле-нів сім’ї;
Запи-тувати
та відпо-відати про час дій
|
Do you …?
What time do
you …?
|
To get up, to
wash, to clean, to go to school, to say “Good bye”, to have breakfast, to
make a bed, to brush
|
Ex. 1-2 p.
102
|
Ex. 3-4 p.
103
|
|
Ex. 2-3 pp.
102-103
|
Ex. 5 p. 103
|
|
52
|
Час. Струк-тура What time is it?
|
What’s the
time?
It’s .. past
/ to ...
It’s a
quarter to/past…
It’s half
past..
|
Past, to, a
quarter, half past
|
Ex. 1-2 p.
104
|
Ex. 2-4 pp/
104-105
|
|
|
Ex. 5 p. 105
|
||
53
|
Що я роблю вдень? Розклад дня мого друга /
подруги.
|
|
To have
breakfast / dinner / lunch / supper
|
Ex. 1 p. 106
|
Ex. 3-5 p.
107
|
|
Ex. 1-2 p.
106
|
Ex. 1 p. 106
Ex. 6 p. 107
|
||
54
|
Мій вчораш-ній день. Past Simple Tense
|
I / He / She
/ It was…
They were …
|
|
Ex. 1, 3 pp.
108-109
|
Ex. 2, 5 pp.
108-109
|
|
Ex. 4 p. 109
|
Ex. 5 p. 109
|
||
55
|
Мій вчора-ній день.
|
Was he / she
?
Were you /
they?
|
In bed, at
the circus, at the cinema
|
|
Ex. 1-3 pp.
110-111
|
|
|
Ex. 5 p. 111
|
||
56
|
Минулі вихідні.
|
|
At home, at
the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, at the playground,
yesterday
|
|
Ex. 1, 3-4 p. 112-113
|
|
Ex. 2 p. 112
|
Ex. 2 p. 112
Ex. 5 p. 113
|
||
57
|
Порівняльна характеристика Present і Past Simple Tenses.
|
|
|
|
Ex. 2, 4 p.
115
|
Ex. 3 p. 115
|
Ex. 1 p. 114
|
Ex. 1 p. 114
Ex. 5 p. 115
|
||
58
|
Мої минулі вихідні. Узагальнен-ня вивчено-го матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Ex. 2-4 pp.
116-117
|
Ex, 1 p. 116
|
|
|
Ex. 1 p. 116
Ex. 5 p. 117
Ex. 5 p. 119
|
||
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 118-119
|
||||||||||
59
|
Підсумко-вий урок з теми «Робо-чий день»
(тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання
|
|
|||||
Тема
8: Відпочинок та дозвілля (
|
||||||||||
60
|
Дозвілля.
Контроль аудіювання
|
Вміти: запиту-вати про пред-мети; пові-домля-ти
про щось; вико-нувати /відда-вати
вказів-ки (коман-ди)
|
I like to …
Do you like
to ?
|
To collect
stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV
|
Ex. 1-2 p.
120
Listening
test
|
Ex. 3-4 pp.
120-121
|
|
|
Ex. 1 p. 120
(test)
Ex. 5 p. 121
Text 7 p. 146
|
|
61
|
Дозвілля. Порівняльна характери-тика Present/ Future Simple Tenses. Контроль читання
|
|
A playground,
Hopscotch,
hide-and-seek, to play badminton, tomorrow
|
Ex. 1 p. 122
|
Ex. 2, 4 pp.
122-123
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 3 p. 122r
Rading test
|
Ex. 1 p. 122
(test)
Ex. 5 p. 123
(КМ)
|
||
62
|
Плани на майбутнє.
Контроль мовлення
|
|
To roller
blade, to go skate-boarding, to go swimming
|
Ex. 1 p. 124
|
Ex. 3-4 p.
125
Speaking test
(topics)
|
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 2 p. 124
|
Ex. 2 p. 124
Ex. 5 p. 125(КП)
|
||
63
|
Планування подорожі до села.
Контроль письма
|
What will you
do…?
|
To gather
fruit and vegetables, to go fishing, to help, to visit, to feed
|
Ex, 1 p. 126
|
|
Writing test
|
Ex. 1, 2 pp.
126-127
|
Ex. 1 p. 126
Ex. 4 p. 127
|
||
64
|
Дозвілля влітку.
|
What will you
do …?
|
To fly a
kite, a summer camp, to visit grandparents
|
Ex. 1, 2 p.
128
Ex. 1, 2, 4
p. 130-131
|
Ex. 4 p. 129
Ex. 3, 5 (a)
pp. 130-131
|
|
Ex. 2, 3 pp.
128-129
Ex. 2 p. 130
|
Ex. 2 p. 128
Ex. 2 p. 130
Ex. 5 (b) p.
131
|
||
65
|
Моє дозвіл-ля наступ-ного літа.
|
|
To make
sandcastles, to go fishing, to help grandparents on the beach, to stay at
home, in the village
|
Ex. 1 p. 132
|
Ex. 2, 4 pp.
132-133
|
|
Ex. 3 p. 133
|
Ex. 3 p. 133
Ex. 5 p. 133
|
||
66
|
Узагальнен-ня вивчено-го матеріа-лу.
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 134-135
|
Ex. 1 p. 135
|
|||||
67
|
Підсумко-вий урок з теми «Доз-вілля»
(тестування)
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Тестові завдання
|
|
|||||
68
|
Узагальнен-ня вивчено-го у 3-му класі.
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар