Календарно-тематичне планування з
англійської мови 4 клас
№ з/п
|
Тема уроку
|
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження)
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
|||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я,
моя сім’я та друзі», «Шкільне життя»,
Introduction “Personal Information”
Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR
SCHOOL (13 год)
|
|||||||||||||
1.
|
Давайте знайомитися!
|
Вміти: привітатися; прощатися;
представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;
|
Hello! Hi! Nice to meet you.
Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
The ABC, numbers 1–10, personal
pronouns
|
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5
|
|
Ex. 5, p. 5
|
|||||
2.
|
Давайте рахувати!
|
What is your name? Who is this boy / girl? How old
is he / she?
|
Numbers 1–100
|
Ex. 2, p. 6
|
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7
|
|
||||||
3.
|
Давай знайомитися! Звідки ти
родом?
|
запитувати / повідомляти про
вік; запитувати / повідомляти про місце проживання
|
What is your name? I’m... I’m
from... Who is it? What is your e–mail?
|
Colours, sounds, letters
|
Ex. 1, p. 8
|
|
Ex. 4, p. 9
|
Ex. 3, 5, p. 9
|
|||||
4.
|
Здрастуй, школо!
|
The pencil case is on the
shelf. What do you need...? I need ...
|
Verbs, school things,
Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time
|
Ex. 1, p. 10
|
Ex. 2, 7, p. 10, 12
|
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Ex. 5, p. 11
|
||||||
5.
|
Готуємося до школи
|
How are you? Are you ready for
school?
|
Verbs of movement, school
things
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14
|
|
||||||
6.
|
Йдемо до магазину
|
School Bazaar Clothes for You
|
School things, food
|
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17
|
Ex. 3, p. 16
|
Ex. 3, p. 16
|
||||||
7.
|
Моя шкільна форма
|
What colour is your school
uniform? Where are you from? Can you
spell your name?
|
School things, food, colours
|
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18
|
Ex. 5, p. 19
|
Ex. 2, 3, p. 18
|
||||||
8.
|
Заняття розпочинаються
|
Are you going to study...? Yes,
I am. No, I am not
|
School subjects,
school activities
|
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21
|
|
Ex. 4, p. 22
|
||||||
9.
|
Мій улюблений предмет
|
I like Maths
|
School subjects
|
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24
|
Ex. 6, p. 24
|
Ex. 2, p. 23
|
||||||
10.
|
Чим ти займаєшся у вівторок?
|
We do sums in Maths. We have a
test on Maths
|
Prepositions
|
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26
|
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 1, p. 25
|
||||||
11.
|
Як вчаться мої однолітки в
Англії
|
English primary school
|
Watch a cartoon, play chess,
paint, play music, team
|
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 27
|
||||||
12.
|
Мій розпорядок дня. Годинник
|
What time is it? It’s half past
two
|
Time words
|
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31
|
Ex. 3, 5, p. 31
|
|
||||||
13.
|
Тепер ти можеш... Узагальнення
знань учнів з теми «Getting ready
for school»
|
Узагальнення вивченого
лексикограматичного матеріалу
|
Закріплення лексичних одиниць
за темою
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33
|
Ex. 4, p. 33
|
Ex. 2, p. 32
|
||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок
і дозвілля», «Святa і традиції»
Тема 2: Unit 2 FREE TIME (10 год)
|
|||||||||||||
14.
|
Мої друзі та їхні захоплення
|
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось;
виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось;
|
What is your favourite toy /
sport?
|
Sport activities
|
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38
|
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 3, p. 35
|
|||||
15.
|
Розпорядок дня. Годинник
|
What is your favourite part of
the day? I like evening best
|
Morning, afternoon,
evening
|
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Ex. 6, p. 43
|
||||||
16.
|
У вільний час я люблю...
|
I always / often / sometimes /
never...
|
Always, often, sometimes, never
|
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45
|
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45
|
||||||
17.
|
Мої захоплення та захоплення
моїх друзів
|
запитувати про відчуття
/ самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на
неї
|
Are you good at ...?
|
Hobbies
|
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Ex. 2, p. 46
|
|||||
18.
|
У парку розваг
|
I’m riding a bike
|
A pirate, a ghost, to take a
photo, a rollercoaster, a desert islan
|
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51
|
|
Ex. 4, p. 51
|
||||||
19.
|
Я люблю відпочивати у парку
|
Is he riding a bike now?
|
Revise the words
|
Ex. 1, p. 52
|
Ex. 2, 3, p. 52–53
|
|
Ex. 4, p. 54
|
||||||
20.
|
Давай грати у комп’ютерні ігри
|
Do you like...? Does she/he
like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like
|
Revise the words
|
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55
|
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56
|
||||||
21.
|
Чим ти зараз займаєшся?
|
What is Bill doing? What are
you doing?
|
Revise the words
|
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59
|
|
Ex. 5, p. 59
|
||||||
22.
|
Мої улюблені фільми
|
What film can you see...?
|
Revise the words
|
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63
|
Ex. 3, p. 62
|
|
||||||
23.
|
Тепер ти можеш... Узагальнення
знань учнів з теми «Free
time»
|
Revision
|
Revise the words
|
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 64
|
||||||
Тематика ситуативного спілкування:
«Свята та традиціїї»
Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE (10
год)
|
|||||||||||||
24.
|
Готуємо разом
|
Реагувати на репліки вчителя та
однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію;
висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям
тощо;
|
What shall I do? Will you help?
|
Food, go shopping
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68
|
|||||
25.
|
У магазині
|
What day is it today? When is
Sport? It is on .... Which lesson do you like?
|
A bar of ...; a bag of...; a
bottle of ...; food
|
Ex. 1, p. 69
|
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70
|
|
Ex. 5, p. 71
|
||||||
26.
|
Готуємося до свята
|
How many ...? How much ...?
|
Food, fruit and vegetables
|
Ex. 1, 6 p. 72, 74
|
Ex. 3, p. 73
|
|
Ex. 2, p. 72
|
||||||
27.
|
У нас свято!
|
I don’t like ... He doesn’t
like ....
|
Food
|
Ex. 1, p. 75
|
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78
|
Ex. 5, p. 77
|
||||||
28.
|
У магазині іграшок
|
Can I have this postcard?
|
Toys
|
Ex. 1, 3, p. 79–80
|
Ex. 2, p. 79
|
Ex. 2, p. 79
|
Ex. 4, p. 81
|
||||||
29.
|
Коли у тебе день народження?
Контроль аудіювання
|
висловлювати прохання та реагувати на нього;
вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь /
чомусь; визначати час / проміжки часу
|
How many days / seasons /
months / weeks are there?
|
Calendar words, ordinal numbers
|
Ex. 1, 2, p. 82
|
Ex. 3, p. 83
|
Ex. 5, p. 84
|
Ex. 3, p. 83
|
|||||
30.
|
День народження. Контроль
читання
|
What day is it today?
|
Calendar words, ordinal
numbers, special occasions
|
|
Ex. 4, p. 87
|
Ex. 5, p. 87
|
Ex. 1, 2, 3, p. 85–86
|
||||||
31.
|
Свята.
Контроль письма
|
My favourite holiday is ...
|
Holidays, romantic, celebrate
|
Ex. 1, 3, p. 88, 89
|
Ex. 2, 5, p. 88, 90
|
Ex. 6, p. 90
|
Ex. 4, p. 89
|
||||||
32.
|
Ніч перед Різдвом. Контроль
говоріння
|
My favourite holiday is ...
|
Fireplace, list, hang,
tradition
|
Ex. 1, p. 92
|
Ex. 2, 3, 4, p. 92–93
|
Ex. 3, p. 93
|
Ex. 2, p. 92
|
||||||
33.
|
Тепер ти можеш... Узагальнення
знань учнів з теми «Let’s
celebrate»
|
Revision
|
Revise the words
|
|
Ex. 1, p. 94
|
Ex. 4, p. 95
|
Ex. 5, 7, p. 96–97
|
||||||
|
Тематика ситуативного спілкування:
«Природа і навколишнє середовище»
Тема 4: Unit 4 THE WORLD OF NATURE (10
год)
|
||||||||||||
34.
|
Яка сьогодні погода?
|
Вміти: представляти
співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ...
... співрозмовника / третю особу;
описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати
на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на
свято, в гості тощо;
|
It’s wet. My favourite season
...
|
Wet, foggy, frosty, leaves
|
Ex. 1, p. 98
|
Ex. 2, 4, p. 98–99
|
|
Ex. 3, 5, p. 98–99
|
|||||
35.
|
Пори року
|
It was warm. Describing the
weather
|
Months, seasons
|
Ex. 1, p. 100
|
Ex. 2, 3, p. 101
|
|
Ex. 3, p. 101
|
||||||
36.
|
Ось і зима прийшла до нас!
|
It was warm. Giving and
following instructions. Describing the weather
|
Winter activities
|
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 3, 4, p. 104
|
|
Ex. 1, 5, p. 103, 105
|
||||||
37.
|
Погода в Англії
|
Adjectives: comparatives
|
Weather words
|
Ex. 1, p. 106
|
Ex. 4, p. 108
|
Ex. 3, p. 107
|
Ex. 5, p. 108
|
||||||
38.
|
Наша домівка — планета Земля
|
Adjectives: comparatives and
superlatives
|
Poles, the Earth, desert,
tropical forest
|
Ex. 1, 2, p. 109
|
Ex 3, p. 109– 110
|
Ex. 4–6, p. 111
|
|
||||||
39.
|
Планета Земля
|
Adjectives: comparatives and
superlatives
|
North, top, bottom, ice, camel
|
Ex. 1, p. 112
|
Ex. 6, 7, p. 115
|
Ex. 3, 4, p. 113– 114
|
Ex. 2, 4, p. 112, 114
|
||||||
40.
|
На фермі
|
реагувати на запрошення; робити
пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе /
друга / батьків; називати когось /
щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання
|
The house was old. It is new
now
|
Farm animals
|
Ex. 1, p. 116
|
Ex. 2, 3, p. 116– 117
|
Ex. 4, p. 117
|
Ex. 5, p. 118
|
|||||
41.
|
На фермі
|
Adjectives Comparatives and
superlatives
|
Field, drive a car, fat / thin
|
Ex. 1, p. 119
|
Ex. 4, 6, p. 120, 121
|
Ex. 5, p. 121
|
Ex. 2, 5, p. 119– 121
|
||||||
42.
|
Цікавий світ тварин
|
Wild animals and insects.
Adjectives: comparatives and superlatives
|
Wh-questions
|
Ex. 1–2, p. 122
|
Ex. 6, p. 125
|
Ex. 4, 5, p. 124– 125
|
Ex. 3, p. 123
|
||||||
43.
|
Тепер ти можеш... Узагальнення
знань учнів з теми «THE WORLD OF NATURE»
|
Revision
|
Revision
|
|
Ex. 1, 2, p. 126
|
Ex. 4, p. 127
|
Ex. 3, p. 127
|
||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я,
моя сім’я, друзі (місце проживання)», «Помешкання»
Тема 5: Unit 5 MY CITY – MY HOME (10
год)
|
|||||||||||||
44.
|
Наша домівка
|
Вміти: просити повторити
інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям,
ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього;
|
There is / are... In my
bedroom...
|
Furniture
|
Ex. 1, p. 128
|
Ex. 2, p. 128
|
Ex. 5, p. 129
|
Ex. 2, 3, p. 128– 129
|
|||||
45.
|
Англійські домівки
|
Where do you live?
|
Upstairs, downstairs
|
Ex. 1, 2, p. 130
|
Ex. 3, p. 131
|
|
Ex. 2, 4, p. 130– 131
|
||||||
46.
|
Подорож містом
|
Vicky lives at 10 Green Street
|
Kinds of houses
|
Ex. 1, 2, p. 132
|
Ex. 3, 5, p. 133
|
|
Ex. 2, p. 132
|
||||||
47.
|
Лондон — столиця Великої
Британії
|
London is the capital
|
Bridge, city, town, underground
|
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136
|
Ex. 2, 4, p. 134– 136
|
||||||
48.
|
Подорож містом
|
представляти співрозмовників /
третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати
когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на
запитання;
|
Is there a ... in your town?
|
Supermarket, gallery, circus,
theatre
|
Ex. 1, p. 137
|
Ex. 2–4, p. 137– 138
|
|
Ex. 2, p. 137– 138
|
|||||
49.
|
Подорож містом
|
Where is ...? It is ...
|
Kinds of houses
|
Ex. 1, 2, p. 139– 140
|
Ex. 4, 5, p. 141– 142
|
Ex. 4, p. 141
|
Ex. 3, p. 140
|
||||||
50.
|
Вулиця, на якій я живу
|
Is there a school in your
street?
|
Kinds of shops
|
Ex. 1, p. 143
|
Ex. 3, 4, p. 144– 145
|
|
Ex. 3, p. 144– 145
|
||||||
51.
|
Як зорієнтуватися у незнайомому
місті
|
Excuse me, where is the cinema?
|
Giving and following
instructions
|
Ex. 1, 2, p. 146– 147
|
Ex. 2, 3, p. 146– 147
|
|
Ex. 4, p. 148
|
||||||
52.
|
У подорож із картою
|
повідомляти про смаки,
уподобання;
|
Wh-questions; Let’s go to ...
|
|
Ex. 1, p. 149
|
Ex. 2, 3, p. 149– 150
|
Ex. 4, p. 151
|
|
|||||
53.
|
Тепер ти можеш… Узагальнення
знань учнів з теми «MY CITY – MY HOME»
|
Wh-questions
|
Irregular verbs
|
|
Ex. 1–4, p. 152– 155
|
Ex. 5, p. 155
|
Ex. 3, p. 154
|
||||||
Тематика ситуативного спілкування:
«Подорож»
Тема 6: Unit 6 ON THE MOVE (10 год)
|
|||||||||||||
54.
|
Люблю подорожувати
|
Вміти: запитувати про відчуття
/ самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки,
уподобання; виражати своє ставлення до
когось / чогось;
|
I like travelling
|
Transport
|
Ex. 1, p. 156
|
Ex. 6, p. 159
|
Ex. 5, p. 158
|
Ex. 2, 3, p. 157– 158
|
|||||
55.
|
На вокзалі
|
I like travelling
|
Arrive, leave, platform,
information desk
|
Ex. 1, p. 160
|
Ex. 1, p. 160
|
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 160– 162
|
Ex. 2, p. 160– 161
|
||||||
56.
|
Люблю подорожувати
|
|
Ticket, passenger, suitcase
|
Ex. 1, 2, p. 163
|
Ex. 5, p. 165
|
Ex. 3, 4, p. 164– 165
|
Ex. 2, p. 163
|
||||||
57.
|
На вокзалі
|
Did you buy the ...?
|
Luggage, ticket office,
timetable board, bus station, airport
|
Ex. 1, 2, p. 166
|
Ex. 3, 4, p. 167– 168
|
Ex. 5, p. 168
|
|
||||||
58.
|
Міські види транспорту
|
запрошувати на свято, в гості
тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось;
називати дії; описувати погоду;
розповідати про пори року;
|
How can I get to the railway
station?
|
Tram, underground, trolleybus
|
Ex. 1, p. 169
|
Ex. 2, 4, p. 169– 170; Ex. 6, 7,
p. 173
|
Ex. 3, p. 170
|
Ex. 2, p. 169
|
|||||
59.
|
В аеропорту
|
|
Journey, voyage, to board,
beforehand
|
Ex. 1, p. 174
|
Ex.3, p. 176
|
|
Ex. 1, p. 174
|
||||||
60.
|
Видатні місця Лондона
|
I have been to London. I have
done many interesting things
|
A tour, a tourist, sight,
sightseeing, royal
|
Ex. 1, p. 179
|
Ex. 5, p. 180
|
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180
|
||||||
61.
|
Мої враження від подорожі
|
запитувати про погоду; давати
характеристику порам року / погодним явищам
|
Have you ever been...?
|
Irregular verbs
|
Ex. 1, p. 181
|
Ex. 4, 5, p. 183
|
|
Ex. 1, p. 181
|
|||||
62.
|
Мої враження від подорожі
|
Have you visited the London
Eye?
|
Irregular verbs
|
Ex. 1, p. 184
|
Ex. 1, 4, p. 184– 185
|
|
Ex. 1, p. 184
|
||||||
63.
|
Тепер ти можеш… Узагальнення
знань учнів з теми «ON THE MOVE»
|
Revision
|
Revision
|
|
Ex. 2, 7–9,
p. 186, 189
|
Ex. 6, p. 189
|
Ex. 3, 4, 5, p. 187– 189
|
||||||
64.
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
65.
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
66.
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
67.
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
68.
|
Узагальнення вивченого
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Немає коментарів:
Дописати коментар