9 клас
70 год., 2 год. на тиждень
|
||||
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
|
І семестр
|
||||
1
|
|
Знову до школи.
Літні канікули
|
|
|
2
|
|
Сім’я і друзі.
Моя автобіографія
|
|
|
3
|
|
Вивчення
англійської мови
|
|
|
4
|
|
Молодіжні
організації України
|
|
|
5
|
|
Життя молоді в
США
|
|
|
6
|
|
Молодіжні
культури
|
|
|
7
|
|
Молодіжна мода
|
|
|
8
|
|
Молодіжні клуби
|
|
|
9
|
|
Хто такі
тинейджери
|
|
|
10
|
|
Захоплення
молоді
|
|
|
11
|
|
Музичні
захоплення молоді. Стиль РЕП
|
|
|
12
|
|
Краєзнавча
сторінка. Визначні пам’ятки Великої Британії
|
|
|
13
|
|
Узагальнення
матеріалу
|
|
|
14
|
|
Телебачення в
Лондоні
|
|
|
15
|
|
Телебачення в
Україні
|
|
|
16
|
|
Яке місце
займають радіо та телебачення в нашому житті
|
|
|
17
|
|
Телепереваги
молоді України
|
|
|
18
|
|
Телепереваги
молоді Великої Британії
|
|
|
19
|
|
Що ми знаємо
про телебачення
|
|
|
20
|
|
Телешоу
|
|
|
21
|
|
Краєзнавча
сторінка. Манчестер
|
|
|
22
|
|
Узагальнення
матеріалу
|
|
|
23
|
|
Наука та відомі
вчені
|
|
|
24
|
|
Винахідники та
винаходи
|
|
|
25
|
|
Наука і
технічний прогрес
|
|
|
26
|
|
Винахідники та
винаходи
|
|
|
27
|
|
Відомі вчені
|
|
|
28
|
|
Відомі вчені
|
|
|
29
|
|
Наука і
технічний прогрес
|
|
|
30
|
|
Контроль
аудіювання
|
|
|
31
|
|
Контроль
читання
|
|
|
32
|
|
Контроль письма
|
|
|
33
|
|
Контроль усного
мовлення
|
|
|
34
|
|
Підсумковий
урок
|
|
|
ІІ семестр
|
||||
35
|
|
Організації
захисту тварин
|
|
|
36
|
|
Думаємо про
майбутнє
|
|
|
37
|
|
Тварини в
небезпеці
|
|
|
38
|
|
Як ми можемо
захистити навколишнє середовище?
|
|
|
39
|
|
Програми
захисту навколишнього середовища
|
|
|
40
|
|
Відомий зоолог
Джеральд Даррелл
|
|
|
41
|
|
Життя Джеральда
Даррелла
|
|
|
42
|
|
Центри захисту
природи
|
|
|
43
|
|
Проблеми екології
|
|
|
44
|
|
За та проти
зоопарків
|
|
|
45
|
|
Краєзнавча
сторінка. Единбург. Кардіф
|
|
|
46
|
|
Узагальнення
матеріалу
|
|
|
47
|
|
Можливості
підлітків
|
|
|
48
|
|
Як бути
успішною людиною
|
|
|
49
|
|
Вибір кар’єри
|
|
|
50
|
|
Плани на літо
|
|
|
51
|
|
Вибір професії
|
|
|
52
|
|
Професія лікар
|
|
|
53
|
|
Різноманітність
професій
|
|
|
54
|
|
Яку роботу
можна обрати підліткам улітку
|
|
|
55
|
|
Краєзнавча
сторінка. Ліверпуль
|
|
|
56
|
|
Додатковий
матеріал з країнознавства
|
|
|
57
|
|
Фактори впливу
на вибір професії
|
|
|
58
|
|
Професії
|
|
|
59
|
|
Фактори впливу
на вибір професії
|
|
|
60
|
|
Фактори впливу
на вибір професії
|
|
|
61
|
|
Плани на
майбутнє
|
|
|
62
|
|
Узагальнення
матеріалу
|
|
|
63
|
|
Закінчення
навчального року
|
|
|
64
|
|
Мої почуття.
Майбутні екзамени
|
|
|
65
|
|
Контроль
аудіювання
|
|
|
66
|
|
Контроль
читання
|
|
|
67
|
|
Контроль письма
|
|
|
68
|
|
Контроль усного
мовлення
|
|
|
69
|
|
Підсумковий
урок
|
|
|
70
|
|
Резервний урок
|
|
|
Календарне планування у 9 класі
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар